Kalas

Idag var vi på kalas hos Juni, hon fyllde tre år för några dagar sedan och idag var det kalas! Oj vad mycket gott de serverade, vi var alldeles proppmätta när vi gick hem. Liam åt massor av kakor, vi har nästan aldrig sådana saker hemma så han äter väldigt sällan kakor och bullar och sånt men idag passade han på. :-) Efter kalaset har vi tagit det lugnt. Jag har bakat en limpa och en långpanna med kärleksmums och lekt med Liam lite ute i regnet. Nu blir det en slöarkväll och jag kommer att somna tidigt.

Lite kort:

   
Liam har fått en sparkcykel, slappar i vagnen, badar pool på gården


 
Titta vad jag har lyckats med! En av våra orkidéer blommar! Så vackert!


Vi har möblerat om i Liams rum, han tyckte det var bra tokigt att flytta sängen. :-)


Magen, vecka 29
     
Bebisens första kläder -söta kossor från POP. En snutte (också kossa) och en ny fleecefilt samt en söt body med insekter.

Jag vill inte lägga upp kort från sommarfesten på förskolan eller från kalaset idag eftersom jag inte vill lägga upp kort på andras barn på internet. Nu märker jag dessutom att jag inte tagit några kort på tv-rummet så det får bli senare!

Nu blir det te framför tv:n! :-)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Söta och fina kläder åt den lilla:-) Man skulle kunna tro att det är Janne som sitter i vagnen;-) Liam är jätte lik honom när han var i den åldern. Många kramar till er:-)

2009-06-13 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0