Stök och bök

Denna lilla bebis har helt andra aktiviteter för sig än vad Liam hade när han låg i magen. Liam låg ganska stilla och var mer "spark, spark" medan denna bebis är mer "bök bök". Ni ska bara veta vad pyret bökar och stökar i min mage, det är en hel del krumbukter och ibland känns det som att h*n vänder sig flera gånger efter varandra. Igår kväll när jag la mig så var jag helt öm i magen för att pyret hade hållt igång länge. Konstigt att det är så olika och känns så olika från barn till barn. Jag undrar om barns personlighet visar sig redan i magen? Vad tror ni då att pyret kommer att ha för personlighet jämfört med Liam?

Imorgon går jag in i vecka 30.
Snart, snart, snart...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tror att dom som är vilda när dom är små, blir lugnare när dom blir äldre. Och tvärt om. Kram.

2009-06-18 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0