Faster

Igår blev jag faster till en liten Ebba som tittade ut på den beräknade dagen. Hon vägde 3640 g och var 51 cm lång. När de kom in till Sunderbyn hade min moster just börjat kvällspasset så det var hon som förlöste dem. Allt hade gått snabbt och bra antar jag (har inte hört något annat). Vi har fått se en mobil-bild på underverket och hon är lik sin pappa. Hm, är det bara jag som inbillar mig, men är inte de flesta nyfödda lik sin pappa?

Jag tycker att de har valt ett utomordentligt fint namn till flickan, det var ett namn som jag och Janne funderade starkt på om vi får en flicka så nu blir det antagligen lättare för oss då vi kan stryka ett namn från vår lista. Om det nu inte är så att det verkligen verkligen tittar ut en liten Ebba även för oss, man vet ju aldrig... :-)

Stort grattis till de nyblivna föräldrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0