Händelserik vecka

Diverse möten är inbokad i veckan, både på jobbet och "privat". De privata består i föräldrasamtal på torsdag och ultraljud på fredag. Det ska bli så spännande att få höra vad förskolepersonalen har att säga om Liam, jag förutsätter att det är mestadels positiva saker som vi kommer att få höra. Skulle det vara några problem förutsätter jag att de talar om det oavsett om det är föräldrasamtal eller inte. Nu känner vi att vi har så bra kontakt med dem så jag förväntar mig inga stora nyheter, men det ska ändå bli spännande! Sedan fredag, den stora dagen! Då får vi äntligen äntligen se lilla pyret i magen. Oj vad spännande det blir. Efter ultraljudet ska vi berätta för Liam att han ska bli storebror. Vi har väntat med att berätta, främst eftersom jag är så nojig över att allt inte skulle vara bra. Men på fredag ska vi berätta och det ska bli så kul! Jag tror absolut att han skulle kunna ta till sig nyheten tidigare men det har helt enkelt känts rätt för oss att vänta tills efter ultraljudet.

I helgen planerar vi en resa till Hudiksvall. Vi har tänkt gå och se "Män som hatar kvinnor" på bio på lördagen och en väldigt god vän till mig som bor i Hudik ska vara barnvakt. Måste dock försäkra mig om att bion faktiskt går på lördag, det har jag inte gjort än. :-) Här i Ljusdal visas den för sista gången imorgon och det är lite trixigare med barnvakt på en vardag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0