Med dator igen

Nu äntligen har vi fått tillbaka våran dator. Jag har ingen lust att gå in på hela den karusell som har varit med datorn den senaste tiden för då blir jag bara på dåligt humör, det viktigaste är att vi äntligen har en dator igen!

Vi har så sjukt mycket kort på kameran eftersom vi inte har kunnat tömma den på länge så just nu sitter jag och försöker få någon ordning på alla kort. Jag måste ta och skicka iväg en stor beställning på framkallning snart, jag ligger efter i fotoalbumet så det bara sjunger om det...

Här får ni i alla fall några kort, det har varit torka på kort i denna blogg tillräckligt länge nu.

  
Före klippningen...


Efter klippningen...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Han är ett riktigt charmtroll:-D jätte söt när han är nyklippt. Krama honom, Härligt att ni fått dator igen så man får lite bilder:-) Kramizar.

2009-03-12 @ 19:27:03
Postat av: Matilda

snyggt det blev :-)

2009-03-13 @ 10:32:22
Postat av: Lisa

Hej där.. Grattis till bebben magen så kul.. :) Vad stor Liam blivit och måste säga att han är väldigt lik sin pappa Janne.. Pappa upp i dagen.. Allt bra där borta förresten? KRAM // Lisa

2009-03-13 @ 14:36:05
URL: http://pinklisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0