Planer för nästa vecka

Tack för alla gratulationer! Resan vi har framför oss fram till augusti känns så spännande för att inte tala om resan som börjar i och med att liten kommer ut till oss. Nästa hållpunkt är i alla fall ultraljudet som är den 27 mars, jag är lite nojig över att det ska visa sig vara något fel samtidigt som jag är förväntansfull och pirrig. Känslan kan nog bara förstås av de som varit i samma situation; man är ju alltid orolig över ens barn, även när de ligger i magen.

Nu är det redan onsdag. Ofattbart. Nästa vecka blir en riktigt kort vecka för mig. Liams förskola är stängd på onsdag så då har jag tagit föräldraledigt för att vara med honom hela dagen. På kvällen åker jag sedan till Umeå för att spendera helgen med min syster. Blir kul att få vara med Liam hela onsdagen då jag sedan kommer att vara ifrån honom i flera dagar.

Nu ska jag bara försöka hålla mig frisk, Janne ligger nämligen hemma (varit hemma hela veckan) i en ordentlig förkylning. Jag hoppas att jag och Liam ska få slippa, fast vi har ju just varit sjuka så det kanske är vi som har smittat Janne...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du mot förmodan skulle lessan på syster så är du välkommen förbi på en fika :-) (Men inte som att du måste och vi förväntar oss... förstår helt och fullt att prioritera syster och dig själv :-) )

2009-03-13 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0