Sparkelispark

Liten har börjat sparkas nu, sparkas så att det känns i handen när man håller den på magen. Janne fick känna i fredags och sedan har det sparkats varje dag. Det är främst på kvällen när jag sätter/lägger mig ner då känner jag små sparkar. Det är så mysigt! Barnmorskan sa ju i fredags att hon tror att det är en flicka, konstigt nog tror jag ändå att det är en pojke, jag vet inte varför men jag tror det. Kanske är det för att vi redan har en pojke, det är det enda jag kan relatera till. Nu spelar det ju ingen som helst roll om det är en flicka eller en pojke, men jag tycker att det är så spännande att tänka på det ändå. Nåja, tiden lär utvisa vad det är för liten filur som bor i min mage och oavsett vad det är så kommer vi att bli så otroligt glada! Vi längtar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är så mysigt att läsa om hur det går för dig/er. Så häftigt när liten börjat röra på sig i magen så det känns utanpå. Kan förstå tankarna kring kille/tjej.

2009-03-31 @ 09:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0