Ultraljud

Nu har vi varit på ultraljud, äntligen fick vi se lilla pyret! Det var ett mycket livligt barn som sprattlade omkring i magen. Allt såg bra ut och vi fick se uppvisning i form av kullerbytta och en hel del sprattlande med armar och ben. Kanske försökte den hälsa till oss? Moderkakan sitter mot ryggen så barnmorskan sa att när sparkarna kommer igång så kommer de att kännas väldigt tydligt utanpå magen. Jag minns inte alls hur moderkakan satt med Liam, kanske står det i MVC-journalen? Måste kolla när jag kommer hem. Hon försökte även se vad det är för kön och tyckte att det såg ut som en flicka, hon sa att hon till 85 procent tror att det är en flicka så kanske får Liam en lillasyster? Åh vad spännande det är! Vi fick även ett nytt bf-datum, nu är pyret beräknat till den 2 september istället. Fast jag tror och hoppas att det blir ett augustibarn.

Det känns verkligen så himla bra nu, vi är så lyckliga att allt såg bra ut. Åh vad jag längtar att få träffa vårt lilla pyr!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så härligt! Skönt att ha fått se att liten mår bra :-)

2009-03-30 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0