Umeå

Igår vinkade jag hej då till mina favoritkillar och åkte iväg med bussen till Umeå. Drygt fem timmar senare var jag framme. I morse infann jag mig hos frisören klockan nio för att bli riktigt ompysslad. Hon var jätteduktig och jag blev riktigt nöjd. Håret känns så fräscht och fint! Därefter har det varit en hel dag på stan, och då menar jag en hel dag. Vi kom hem någon gång mellan sex och sju, vi åt nämligen middag på stan. Jag har shoppat en hel del, bla en ny bh, en väst, en mammatröja, en mammaklänning samt lite smink och smycken. En riktigt bra dag har det varit! Ikväll har vi sett Grey's anatomy (och jag grät som vanligt) och njutit av grönt te med vita rosor (köpt på stan idag). Imorgon tar vi dagen som den kommer, men på kvällen är i alla fall ett biobesök inplanerat (En shopaholics bekännelser). Jag har hunnit prata med killarna där hemma ikväll. Liam babblade på en massa i telefonen och sa klokt att mamma är hos moster och ska köpa kläder till Liam, jag har nämligen berättat att han ska få en ny pyjamas. Han berättade också att de hade ätit pannkaka idag och det är ju hans absoluta favorit. De har det nog bra hemma, men jag saknar dem. Otroligt vad man kan sakna snabbt även om man på ett sätt tycker att det är skönt att åka iväg och få egentid. Men de är ju de mest värdefulla jag har, de är mitt liv. Tänk vad livet skulle vara tomt utan dem! Jag älskar er Janne och Liam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0