Vårkänslor

Dagens väder bjöd på riktiga vårkänslor. På förmiddagen tog vi en promenad in till centrum för att lämna tillbaka ett par handskar som vi köpte till Liam för någon vecka sedan. Fodret i ena handsken var vridet och det var omöjligt att fixa till det. Tyvärr hittade vi inga nya handskar, men han har ju fodrade galonvantar som passar perfekt nu när det är så varm och skönt ute. På eftermiddagen var vi ute och lekte på våran uteplats på baksidan, vi tog ut pallar och satt i solen medan Liam lekte med vatten som rann ur stuprännan. Det blev en riktig prövning för hans overall och kängor då han satt mitt i en vattenpöl, jag tänkte för mig själv "undrar hur blöt han är när vi går in?" men han var faktiskt helt torr! Vi hann även gunga och åka rutschkana innan vi gick in för att äta. Helt underbar dag har det varit! Under kvällen har jag gått igenom en del kort på datorn, planerar att skicka iväg en massa kort på framkallning snart...

Snart ska vi äta paj och dricka te till melodifestivalen. Vi är riktiga pajälskare och kvällens paj är en hallon, blåbär och kokospaj med smultäcke. *mums* Till det blir det glass och/eller marsansås samt en tekanna. *mums igen*

Innan melodifestivalen börjar hinner jag bjuda på några kort:


   
Liam älskar vindruvor, han vet ännu inte vad godis är utan vindruvor (och frukt) är hans godis.


   
Det är kul att leka med vatten! Visst är han söt i mössan som mormor stickat?


Magbild vecka 16 (15+5). Vad tycker ni, syns det att jag är gravid?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

SÅ vackert med mammamage!!

2009-03-14 @ 20:04:13
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Matilda

Söt magbild, precis lagom stor ser det ut som :-). Här älskas det också vindruvor, ser L en skål med dem lever de definitivt inte säkert skrattar Härligt med vår och värme, här har temperaturen visserligen krypit över noll men vår vet jag inte riktigt om sörlänningen i mig kan kalla det.

2009-03-15 @ 15:02:34
Postat av: M-L

Självklart syns det, jättefin mage! :-) Tänk Liam är så jäkla söt, man blir glad varje gång man ser honom.

2009-03-16 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0