Barnens dag

Idag har vi varit i folkparken på "Barnens Dag". Det var jättemycket aktiviteter för barnen, allt gratis, och ett otroligt fint väder. Liam fick bland annat se en polisbil och en brandbil som de hade öppna för visning för alla barn. Han fick även rida på en liten ponny, äta glass och busa runt med andra barn. Han var helnöjd! Han var så trött när vi skulle åka hem så han somnade direkt i bilen.

Ikväll har vi grillat korv och sorterat cd- och dvd-skivor i vårt nya skåp. Nu ska jag plocka fram färsk ananas och passionsfrukt och sätta mig och smaska i soffan. Först ska ni få lite bilder!

     
Liam fick rida en liten ponny och det var jättespännande!


Alla barn fick en glass!

       
Magen vecka 26 (25+3), th gravid med Liam i vecka 26 (25+0)

Magen har vuxit en hel del sedan förra kortet jag la ut. Visst ser magen större ut nu än när jag var gravid med Liam? Imorgon ska jag till MVC och kommer då att få mäta sf-måttet för första gången. Blir spännande att jämföra med förra graviditeten, måste kika i journalen vad sf-måttet var i denna vecka med Liam. Det börjar i alla fall kännas att jag är gravid, minst sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0