Lyckliga jag!

Det är en fantastisk fredag!
 
Jag är glad och sprallig och inser hur otroligt mycket jag trivs på jobbet, både med arbetsuppgifter och kollegor, och med mitt liv rent allmänt! Jag är lycklig, mår bra och har det så himla bra. Är man så lycklig som jag är ska man nästan skämmas, det är i alla fall inget som man ska tala högt om i dagens samhälle om man ska se till jantelagen och alla negativa tankar som finns överallt. Men det skiter jag i för jag är så jäkla lycklig och skäms inte ett endaste dugg för det! Så det så!

Idag ska vi ha personalfest med start klockan 17. Det blir catering och massa skojiga saker med underbara kollegor. Självklart alkoholfritt för min del, men jag har beställt alkoholfri cider och mineralvatten med citron så det går ingen nöd på mig. :-)

Efter kvällens fest väntar andra spännande saker resten av helgen som jag också ser fram emot. Imorgon kalas hos Liams grannkompis och på söndag en resa till Sundsvall (Birsta) för shopping. Liam ska få vara i Hudiksvall hos Sara och Stefan på söndag och ser fram emot det. Han pratar om att han ska vara hos Sara och Stefan och äta där och sen kommer mamma och pappa och hämtar honom. Sötnosen.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0