Kort uppdatering

Som ni förstod av mitt förra inlägg så är veckan helt fullspäckad, därför hinner jag inte ägna mig så mycket åt bloggen eller hemmet. Den ena bokhyllan står fortfarande grundmålad i tv-rummet, ska försöka hinna måla ett lager imorgonkväll. Igår monterade vi ihop ett stort cd- och dvd-skåp som nu står inne i ett hörn i tv-rummet och väntar på sin rätta placering som vi fortfarande är osäker på var den är. Svårt att se helheten när allt är huller om buller. Vi måste även försöka få tag i en fåtölj som vi hade tänkt köpa från IKEA som dock var slut när vi var där i helgen. Kanske går att beställa med någon eller så, vi får se. Annars får vi köpa den när vi åker på vår resa i sommar, kan ju köpa den på vägen hem. Vill så gärna ha en fåtölj och den kommer även att vara viktig för hela känslan i tv-rummet. Några hyllor ska upp på väggen, det kanske hinns med i helgen om vi har tur. Nya planscher ska sättas in i de stora fina ramarna som min morfar har gjort, vi vet på ett ungefär vad vi vill ha men måste bestämma oss och beställa dem. Nya snygga pärmar ska inhandlas och ställas i den snart ommålade bokhyllan. Och flera andra saker ska göras. Fullt upp alltså -men så grymt roligt! :-)

Har lämnat in en hel del saker som vi vill bli av med till en affär här i Ljusdal som säljer det åt oss. Dessutom har jag sålt lite saker på tradera. Vi har redan fått "ut" en del pengar från försäljningen. Kul att kunna använda dessa pengar till att inreda tv-rummet så det blir fräscht och fint! Vi har ju tänkt gå igenom vårt förråd i sommar så jag antar att det blir mer saker som vi kan lämna in till försäljning. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0