Mammaträff och vaccination

Idag ska jag och Vide åka på en mammaträff på ett fik här i Ljusdal tillsammans med en annan mamma och bebis. Ska bli kul att komma ut lite. Igår blev det ingen morgonpromenad, var så trött så jag var hemma och slappade hela dagen. Imorgon måste jag dock komma ut och försöka hinna med lite ärenden. Hämta böcker på biblioteket, köpa täckbyxor (innan rabatten på 500 kr går ut), köpa dekorplast på Colorama (hoppas att de har det) samt titta in på jobbet. Det blir morgondagens "to do". Nu ska vi bara slappa tills vi blir upphämtade halv elva.

När Janne kommer hem efter jobbet ska jag ta bilen och åka iväg och vaccinera mig. Nästa vecka är det Jannes och Liams tur. Den 10 december är det Vides tur, men då är det den "vanliga" vaccinationen det handlar om, inte svinis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0