Paket

Igår kom en paketavi i brevlådan, det var syster från Umeå som skickat ett paket på hela 1,5 kg att hämta ut på posten. Så spännande! Efter middagen åkte Janne och hämtade det och hon och Birger hade skickat jättefina saker till Vide. En fleecejacka med fleecebyxor, en body och ett par helt underbara mjuka fina jeans. Stort tack! Dessutom hade hon köpt massor av te till oss enligt min beställning. :-) Nu är vårat te-skåp fyllt igen vilket är ett absolut måste nu på hösten och inför vintern. Stort stort tack för att du kunde köpa te till oss! :-) Nu måste jag ta och tvätta upp lite kläder i storlek 62 eftersom våran söta pojke håller på att vara för stor för storlek 56 (i alla fall för bodysar i storlek 56).

Idag känner jag mig riktigt pigg och kry, det är verkligen underbart att börja dagen med en morgonpromenad. Jag börjar få in bra rutiner på morgonen! Det är så kul när min granne också följer med på promenad, så kul att ha någon att surra med och hon är verkligen så otroligt trevlig!

Ikväll får vi fint besök från Hudiksvall som vi ser fram emot. Trots att jag lovade Sara att inte anstränga mig inför deras besök så måste jag nog ändå dammsuga. :-) Dammsuga är något som egentligen behöver göras varje dag, sandlådan på gården sträcker sig inte bara in till hallen utan även in till köket och vardagsrummet (det kan man i alla fall tro ibland). Klockan två ska jag och Vide sedan hämta Liam på förskolan och sedan blir det bus ute på gården tills Janne kommer hem (strax innan fyra). Jag försöker spendera tid ute så mycket som möjligt så länge hösten bjuder på underbart väder. :-)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Å det går så fort med storlekarna där i början, tycker han nyss föddes och redan har han vuxit ur de första storlekarna!



Håller med om uteleken, det är så otroligt mycket rolligare och lättare att vara ute än inne med vildingar till små barn :-)

2009-10-09 @ 10:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0