BF + 2

Det har regnat hela dagen idag så vi har mest varit inne. Trots att vi inte har gjort speciellt mycket har dagen ändå, konstigt nog, gått ganska så snabbt. Jag känner mig trött mest hela tiden och orkar knappt röra på mig, trots att det är det som de flesta rekommenderar för att det ska "komma igång". Hur ska jag orka med en förlossning om jag springer i trappor, joggar och går långa promenader? Jag försöker istället att vila, att samla kraft både inför förlossningen och inför tiden efter förlossningen. Det är skönt att Jannes mamma är här, det är skönt med besök och med avlastning. Jag gillar henne och att hon är här. Hoppas att pyret kommer ut innan hon åker så att hon får träffa det nya barnbarnet. Hon ska åka på måndagmorgon men hon kanske stannar längre. Det beror på. Vi får se.

Vi väntar fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0