Myskväll med familjen

Liam hade feber igår kväll (igen!) så han fick vara hemma från förskolan idag. Det har inte blivit mycket gjort idag, bara slappat hemma. Liam och Janne åkte iväg för att storhandla medan jag satt hemma och ammade Vide. De skulle åka både till ICA och Coop men hann bara med den första affären innan de var tvugna att åka hem igen. Liam råkade nämligen ramla och slå ryggen på ICA så han fick ett sår som behövde plåstras om. Vi får åka och handla resten imorgon.

Ikväll tog vi en kvällspromenad ute i den härliga höstluften. Åh, jag älskar verkligen hösten och har alltid gjort det. Jag förstår inte varför människor blir deprimerade på hösten, hösten är ju så underbar! När vi kom hem så badade jag och Liam Vide medan Janne slängde ihop en jättegod äppelpaj som hela familjen sedan åt i soffan framför idol (nåja, Vide fick inte smaka utan sov gott på mammas arm). En riktig mysig kväll har det varit, både promenaden och mysstunden i soffan. När idol var slut somnade Liam snabbt i sin säng och just nu går Janne omkring med Vide som inte alls vill sova. Vide vill gärna bli buren på på kvällen alternativt ligga och snutta hos mig hela kvällen. Nappen fungerar väl så där, han är inte helt förtjust i den även om det går lite bättre. Vi måste nog ta och testa bärsjalen som vi har lånat...

PS. Nya kort kommer snart, I promise...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0