Nu är han här!

Den 10 september klockan 05.22 föddes vår son Vide. Han vägde 4250 g och var 52 cm lång. Förlossningen gick bara bra och vi mår alla bra. Liam är stolt storebror och vill pussa och krama lillebror hela tiden. Jag ska skriva en förlossningsberättelse så fort jag får tid (kan dock nämna att jag fick åka ambulans eftersom grabben ville ut snabbt). Anledningen till att jag inte har kunnat uppdatera är för att vår dator inte ville vara med längre så nu har vi köpt en ny.

Just nu myser vi bara av vår nya familjemedlem, han är så go och söt. Hans fjuniga lilla huvud är det bästa som finns att snusa på. :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis än en gång. Jätte fint namn den lilla killen fått.

2009-09-15 @ 19:48:11
Postat av: Emilia

Ja det var alltså jag som skrev det tidigare inlägget. Mitt namn bara försvann av någon anledning.

2009-09-15 @ 19:49:14
Postat av: Matilda

Stort leende och grattis till hela familjen. Ge Vide en extra kram från farbror, faster och kusinerna i Umé

2009-09-16 @ 07:19:29
Postat av: Farmor

GRATTIS igen från farmor:-) Jag är så glad att jag hann träffa honom. Han är helt underbar, krama honom från mig. Ge storebror en riktigt stor kram också. Det har varit jätteroligt att vara uppe hos er. Kramizar till hela familjen från en stolt Farmor:-)

2009-09-16 @ 08:27:18
Postat av: Sandra

Å ett riktigt stort grattis till lillebror Vide :-) Har kikat in här varje dag för att se om ni inte blivit fyra... Hälsa alla dina killar från familjen K.

2009-09-16 @ 10:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0