Svullen

Fortfarande ingenting som har hänt, förutom att jag har blivit väldigt svullen. Ser inte klok ut. Känner mig så svullen i ansiktet; kring ögonen och näsan samt läpparna som ser ut som att jag har gjort läppförstoring. Imorgon är det BF-dagen, kommer pyret då eller kommer det att dröja ytterligare några dagar? Det är så pirrigt spännande att inte veta. Samtidigt som det känns konstigt att snart, egentligen när som helst, kommer jag att ligga där på förlossningen och ha superont. Snart kommer jag att ligga på förlossningen med en ny liten person på armen. En helt ny liten individ att lära känna. Snart kommer vi att få träffa bebisen. Det är en häftig känsla. Hoppas att det händer snart!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååå så spännande, och häftigt som du säger. Snart är ni tvåbarnsföräldrar. Tack för att du uppdaterar här i bloggen så vi inte behöver gå på helspänn mer än nödvändigt, eller ringa sådana där jobbiga "hur är vädret hos er då egentligen ville jag bara kolla om ni fortfarande är hemma"-samtal :-)

2009-09-02 @ 09:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0