Dagens lista

Idag är jag och Vide ensamma hemma till klockan fyra. Liam följde med till Jannes jobb idag vilket gör att jag har goda chanser att få något gjort här hemma.

Dagens lista ser ut så här:

- Tvätta Vides "nya" (ärvd från Liam) overall.
- Dammsuga hela lägenheten.
- Förbereda middagen (torsk med äggsås).
- Slå om presenter till sötaste Siriskruttan som vi ska hälsa på imorgon.
- Hämta hjälmen som vi glömde på Liams förskola igår (ett måste på skridskoskolan imorgon).
- Äta lunch (bäst att skriva ner det så jag kommer ihåg det).
- Vattna blommorna (borde egentligen ta mig tid att plantera om de tre stackarna som är halvdöda).
- Snabbstäda toaletten (dvs rengöra toalettstolen, tvättstället och dammsuga golvet).
- Kanske surra lite med syrran på telefon?
- Mysa med sötase Vide-bus så klart! :-)


Jag får väl börja beta av detta så ser jag vad jag hinner.


Äntligen fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0