Gammal?

Häromveckan fick jag ett brev från Transportstyrelsen. Det är dags att förnya mitt körkort då jag har haft det i tio år. I mitten av mars blir det ogiltigt. Tio år! Shit, är jag gammal? Har jag blivit gammal? Hur kan jag ha haft körkort i tio år?

Ett nytt kort är taget och brevet är nu inskickat. Och just det, jag kom precis på att körkort egentligen inte har något med ålder att göra. Inte egentligen. Janne är minsann fyra år äldre och har "bara" haft sitt kort i två och ett halvt år. Jag kan gott vänta åtminstone två år till innan jag behöver oroa mig för åldersnoja.

Två år till trettio.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, två till tretti! Det låter inte mycket det, som tur är så har jag tre, nästan =) Gamla håller vi allt på att bli =)



2010-02-05 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0