Hudiksvall och magsjuka

Vi har haft en mysig helg med en heldag i Hudiksvall på lördagen. Så kul att träffa lilla Siri, så otroligt liten och söt hon var! Jag kan inte fatta att Liam faktiskt har varit ännu mindre än vad Siri är nu! Det kan tilläggas att det var väldigt stor skillnad mellan Vide och Siri trots att det bara är 2,5 månad emellan dem. Det blir ju så när hon är liten för sin ålder och Vide är stor för sin ålder, men jag är säker på att Siri kommer ikapp så småningom. :-) Det var himla kul att träffa Sara och Stefan också och surra lite, jag och Sara hann även kika lite i affärer vilket alltid är roligt enligt mig. :-) Janne och Liam var och busade massa på Buspalatset, oj vad Liam hade längtat efter det. Innan vi åkte hem beställde vi hem thaimat som var supergod. En helt perfekt dag var det verkligen!

Igår kväll spydde Liam ner hela sängen och han fortsatte att spy några gånger på natten. Dock spydde han bara i sängen första gången, sedan fick vi honom att spy i en hink som vi ställde bredvid sängen. Klockan ett på natten spydde han sista gången men har varit helt däckad hela dagen. Haft feber och varit allmänt hängig. Han har suttit i soffan hela dagen och sett på film, han somnade och sov nästan två timmar mitt på dagen och trots detta bad han om att få gå och lägga sig strax innan halv åtta. Så klart blir han hemma från förskolan imorgon. Vår underbara Liam, det är så jobbigt när barnen är sjuka!

Nu ska jag bänka mig i soffan, ett av mina favoritprogram är "halv åtta hos mig" och sedan blir det Simon och Tomas.

Kort kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch! Stackars Liam. Det är så jobbigt med magsjuka.



Här i byn går det vattkoppor och jag hoppas lite vagt att barnen ska få det. Lika bra att göra bort det nu.

2010-02-10 @ 13:23:16
URL: http://milla.klixklax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0