Jag borde...

...skaffa en ny header. Jag har ju faktiskt två söner nu för tiden och inte bara en. Men det är lite trix och fix med en ny header så det får helt enkelt bli när jag har tid, vilket inte är just nu.

Idag har Liam varit på folktandvården på treårs kontroll. Han hade tjugo tänder som var fina och starka. Eftersom han var så duktig fick han välja en sak från leksakslådan och han valde en jättefin plastring med en blå "pärla" och sedan valde han en svart tandborste. Ringen blev dock inte långlivad, till hans stora stora sorg gick den sönder när han tog med den till en kompis ikväll. De leker inte speciellt stillsamma lekar så att den gick sönder var ju inte direkt oväntat, det var dumt att jag lät honom ta med den. Han har verkligen gråtit över denna ring ikväll så jag måste nästan titta efter en ny när vi åker till leksaksaffären för att köpa födelsedagspresenter till honom. Just det, födelsedag. Nästa vecka fyller han tre år, våran stora stora kille. Jag och Liam har pysslat egna fina inbjudningskort som han har delat ut till sina kompisar idag (han har dock två kvar att dela ut) och jag har suttit och planerat bak och andra saker som behöver köpas. Vi ska börja fira honom redan i helgen då våra kompisar från Örebro kommer och hälsar på. Åh vad vi längtar efter att träffa dem och deras lilla dotter som är två månder åldre än Vide. Liam längtar efter Nellie, deras lilla chihuahua. :-) Sedan ska vi så klart fira honom på torsdagen när han fyller år och nästa helg blir det stora kalaset och då kommer också min syster och hennes kille. Liam pratade med dem i telefonen idag och sa till Kenneth "jag kommer så fort jag kan, jag tar min bil". Han skulle minsann åka iväg själv till Kenneth, han saknar nog honom väldigt mycket. Det är ju Liams stora idol. :-)

Nu är Vide jättearg så det är bäst att han får lite mat tror jag. :-)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, tid har man inte alltid så gott om, trots att jag bara har en småtting hemma, så hinner jag vissa dagar inte ens tömma diskstället =) Men man ska ju passa på att ta tillvara på tiden när de är små också och då kan saker som diskställ och headers få vänta =)



Hoppas att kalaset blir bra och vi hörs, så kan vi bestämma en dag när jag å Siri kan komma och häksa på =)



Kram!

2010-02-19 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0