Nya kort!

Äh, det var ju repris på Simon och Tomas så här kommer lite kort istället. :-)

   
Liam tycker om att måla!


   
Våran Vide-bus!


Vide sträcker ofta ut tungan, så otroligt söt!


De finaste pojkarna i världen!


Precis som storebror gillar Vide att ha snutten över hela ansiktet när han sover (han lägger själv dit den).

   
Lilltrollet

   
Vide gillar att sitta upp i vagnen och titta sig omkring. Liam är sååååå stolt över sin Snow Racer (eller snö-äjsör som han säger) som han fått av farfar.


Sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka fina kort:-) Vad dom växer pojkarna, jag längtar efter dom. Krama dom från farmor.

2010-02-09 @ 16:30:18
Postat av: Sara

Fina kort! Ska ta med de jag tog när ni var här i helgen, för jag å Siri kommer till er nångång kring Liams födelsedag =) Jag var på långpromenad idag, å Siri sov hela tiden, så hon nöjer sig med att ligga ner i vagnen än så länge =) men hon blir mer och mer vaken å med, snart gymmar hon som Vide =) eller just det kanske dröjer än ett tag =) Ha en bra helg! Kram!

2010-02-11 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0