Besök på ingående

Janne och Liam är och hämtar svärmor på tåget. När de kommer hem blir det fika och en massa surrande innan pojkarna ska läggas för kvällen. Liam har valt ut en bok som han vill att farmor ska läsa och han har gjort presenter som hon ska få. Jag har jobbat nio timmar idag (var på jobbet klockan sju) och känner mig mindre stressad än vad jag gjorde igår. Jag har haft en bra dag och hunnit med mycket.

Trots att det blåser här är det ganska skönt väder så vi har varit ute ett tag nu på kvällen, Vide älskar att krypa runt på gräsmattan och tycker att det är spännande att se på när storebror sparkar höjdare med fotbollen. Nu hoppas vi på fint väder när farmor är här och ser fram emot två trevliga veckor med henne. Nästa vecka får vi även besök från Umeå som vi ser fram emot.

Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt med besök å kul för farmor att träffa barnbarnen =) Vi åker till Arvidsjaur nästa vecka, Stefan får semester på fredag =) Ska bli skoj! Vi sa just, jag å Stefan, att det var ett bra tag sedan vi sågs nu och det kommer att ha hänt en hel del med våra barn när vi ses nästa gång =) Som du konstaterade, de blir ju så stora, snabbt! Hoppas det lugnar ner sig på jobbet å vi får höras! Kram!

2010-06-15 @ 19:27:40
Postat av: Sara

I dagsläget så ser det ut som vi är hemma helgen vecka 26, så då vore det jättekul att ses. Men vi är ju i Arvidsjaur under veckan, så vi får hålla kontakten. Kram!

2010-06-17 @ 09:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0