Veckan innan semestern

Idag har svärmor åkt hem och det känns lite tomt utan henne. Tiden har gått så snabbt och det har varit roligt att ha henne här. Hon har så bra hand med pojkarna och avlastar oss vilket vi inte är speciellt bortskämda med... Om en och en halv vecka åker vi norrut och som vanligt har vi mycket att göra innan vi ska åka. Först och främst ska jag jobba en vecka till och sedan ska vi hinna städa, baka, packa osv. Jag ska besöka frisören och Vide ska besöka läkaren på BVC (hans utslag vill inte försvinna). Jag ska skicka iväg kort på framkallning och vi ska träffa våra kompisar i Hudiksvall. Fullt upp som vanligt. Oj, vad skönt det ska bli att få åka till min mormor och få koppla av. Få bli lite bortskämda.

Jag har blivit förkyld igen, ordentligt förkyld. Ont i halsen och huvudet, snorig och allmänt seg. Nu har det även satt sig på ögonen som rinner och kliar och är alldeles röda. Jag ser för hemsk ut, ni skulle bara veta. Självklart är jag på jobbet, jag kan ju inte vara hemma för att jag har svullna och röda ögon. Men jag ser som sagt hemsk ut. Nästa onsdag börjar min semester och då har jag bestämt mig för att vara frisk. Nu har jag varit förkyld halva juni så nu måste jag få vara frisk under semestern!


Mys

   


Våra midsommarpojkar! Det blev ingen dans kring midsommarstången,
men midsommarkransar gjorde vi. Är det midsommar så är det!

 
Liam fick åka karuseller på marknaden i Järvsö. Han älskade det!
Det skulle gå snabbt så karusellen på den andra bilden gick lite för sakta för hans smak.




Kommentarer
Postat av: Farmor

Det har varit jätteroligt att få rå om er i 14 dagar. Krama pojkarna och säg att jag saknar dom. Kram till dig också:)

2010-06-30 @ 10:13:57
Postat av: Malin

Nu tycker jag att veckan innan semestern varit väldigt lång!!! ;-) Dags att berätta om semestern tycker jag!

2010-08-11 @ 11:46:58
URL: http://kanejl.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, ja jag borde uppdatera. Bara jag får lite tid över... :-)

2010-08-11 @ 12:42:02
Postat av: Sara

Ja fy vad tiden går snabbt! Å Vide som traskar runt, med vagnen då, men det är ett stort steg! Vi måset ju ta å ses snart igen tycker jag! Siri har åkt på sin första magsjuka, usch, det är hemskt. Man är ju så maktlös! Vill ju bara att hon ska bli friskt nu direkt! Skulle mycket hellre vara sjuk själv istället. Men nu snart får vi ju huset också, så helgerna framöver är ganska uppbokade, men om ni ska till stan nått så kan vi nog se till att hinna träffas =) Eller så om vi behöver lite paus i renoveringen, så kanske vi tittar förbi er =) Hoppas allt är bra annars med er alla! Vi hörs! Kramar!

2010-08-11 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0