Krypning, mobiltelefon och kamera

Igår lärde sig Vide krypa. Tänk att han har blivit så stor! Han har kämpat och tränat så länge så länge och igår kom han äntligen på hur han skulle göra. Han har knäck krypkoden! Ännu går det inte så jättefort men om en si så där två veckor lär det nog gå undan. Hjälp! Tänk att han snart är nio månader, vart tar tiden vägen?

Snart kommer jag att ha en ny mobiltelefon! Jag har varit utan mobil i över en vecka nu eftersom jag inte har vetat vilken jag ska köpa, men nu har jag bestämt mig och igår beställde jag från internet så den lär nog komma i början av nästa vecka. Skönt! Vi har även beställt en ny kamera, äntligen! Vi har längtat så länge efter en ny kamera och hade bestämt oss att innan vi åker på semester så bara måste vi ha en ny kamera. Tillslut valde vi en kompaktkamera, en Canon Ixus 120 IS. Det sägs att den ska vara bra så jag hoppas att vi blir nöjda. Vi beställde från välkända Cyberphoto i Umeå och lär få den i början av veckan. Cirka 2200 kr gick den loss på, inklusive väska och ett minneskort på 4 GB, så den var inte direkt dyr (det var paketerbjudande samt att jag hade en kod så vi fick köpa den fraktfritt!). Nu längtar jag efter att få grotta ner mig i våra nya elektronikprylar. Speciellt kameran! :-)

Det var allt. Vi har besök från Arvidsjaur i helgen så jag har inte tid att sitta här. Ikväll blir det att kika på Eurovision på tv, surt bara att Sverige missade en finalplats.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tror inte att ni blir missnöjda med kameran, är suverän! Lite handikappande att vara utan mobil, men kanske skönt på ett sätt också =) Nog för att man inte vill återgå till tiderna för mobilens intrång =)



Sitter här nu och väntar på Stefan, är uppe och nattar Siri, brukar inte ta lång tid, men bara för att vi har börjat se en film så slår jag vad om att det tar lite extra lång tid idag =) Men det gör inget, jag kan ju alltid surfa runt lite under tiden =)



Kram!

2010-05-29 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0