Mobillös

Jag råkade tvätta mobilen i tvättmaskinen idag så nu har jag inte längre någon mobil. :-( Fan! Hur kan jag vara så klantig? Av någon outgrundlig anledning fungerar SIM-kortet fortfarande (testade lite snabbt i Jannes mobil), tack och lov! Det värsta är ju om alla telefonnummer går förlorade, så jag hoppas att de flesta är sparade på kortet och inte i telefonen... Fan! Klantiga jag! Men men, jag får väl vara nöjd över att kortet fortfarande fungerar efter att ha blivit tvättad i 1,5 timme i 40 grader med extra sköljning. Telefonen är dock stendöd, konstigt vore väl annars.

Så nu vet ni varför jag inte svarar på telefonsamtal eller sms. Jag måste helt enkelt köpa en ny mobil. Blä.


Annars då?
Jovars. Jag har varit hos frisören idag och fixat håret och i fredags fick jag mina nya glasögon. Känner mig omstylad. Kanske lägger in ett kort någon dag. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, vad trist! Men men, vad ska man göra. Men när det händer sådana här saker, visst är det tur att man själv förorsakat det, annars så blir det extra trist om man dessutom ska gå å skylla på nån annan =) Jag råkade ju lämna frysen öppen nu när vi var borta i 6 dagar, roligt värre att ta hand om det sen!



Tråkväder idag, hoppas det blir bättre till helgen, vill ju vara ute å njuta av sommaren =) Kanske vi kan träffas nått nån helg framöver?! Kram!

2010-05-28 @ 09:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0