Mot Umeå!

Imorgon åker vi till Umeå och blir borta ändå till på söndag. Jag ska jobba från tisdag kväll till torsdag (kurs) och sedan ska vi stanna under helgen och passa på att träffa alla härliga människor som vi känner i Umeå. Vi ska sova hos min syster och Liam är alldeles uppspelt över att få åka till moster, synd bara att Kenneth inte är hemma. Han är också uppspelt över att få träffa Ludvig och har planerat sin packning i en vecka. Han vill ta med massor av saker för att visa Ludvig, men vi måste nog begränsa packningen lite så att vi rymmer annat än leksaker. :-)

Nu ska jag äta lunch och sedan cykla iväg till jobbet. Jobbar eftermiddag och har en del saker som jag måste hinna med. Ikväll blir det att packa och packa och packa. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad trevligt med en liten semestertripp, trots jobb för din del! Hoppas resan går bra och att ni får trevliga dagar i Umeå! Kram!

2010-05-04 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0