Ny header!

Äntligen har jag fixat en ny header! Den blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den får duga så länge...

Imorgon är det skridskoskola klockan 10. Liam har längtat efter att få åka skridskor i flera månader så han blev totalt överlycklig när jag läste i tidningen att det börjar imorgon. Lycklig och förväntansfull gick han och la sig, efter att han och Janne plockat in skridskor och hjälmar från förrådet. Efter skridskoskolan blir det fika hos ett par vänner, vi ska fira ett ettåring i efterskott eftersom Vide hade magsjuka på hennes födelsedag.

På budgivningen händer det inte speciellt mycket. Vi är de enda som har lagt bud och alla andra budgivare verkar behöva betänketid hur länge som helst (?). Vi hoppas i alla fall att det händer något till veckan!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

är det liksom inte då som man säger förstaandratredje-såld!

2010-11-07 @ 15:10:31
Postat av: Sara

Spännande med budgivning, hoppas att det går er väg! =)

Roligt med skridskoskola, längtar tills Siri också kan stå på skridskor å skidor, verkar vara ett väldigt roligt helgnöje =) Å när sånna aktiviteter drar igång så betyder det att vintern är här, ganska mysigt det med, men är lite för lite snö här tycker jag allt - blir ju så mycket ljusare med ett vitt täcke där ute!

2010-11-08 @ 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0