Trött

Det är så himla mycket hela tiden nu, men nu kommer det förhoppningsvis att lugna ner sig. Nu när det är klart med lägenheten. Har haft en del möten på jobbet så det har varit fullt upp där också och imorgon har jag tre ärenden att redovisa inför nämnden. Jag börjar bli rätt bra på powerpoint presentationer vid det här laget. :-) Men nu tror och hoppas jag att det börjar lugna ner sig lite...

Det roligaste med att ha köpt lägenhet är att planera inredning! Jag försöker klura ut en bra lösning i hallen som idag totalt saknar förvaringsmöjligheter. Säljarnas lösning med krokar direkt på väggen är inget som tilltalar mig. Jag vill ha en "riktig" hatthylla och skohylla samt en garderob med bra förvaringsmöjligheter! Jag har sett ut en garderob från IKEA med två skjutdörrar som skulle passa perfekt! Det finns dock ett problem som ställer till det i hallen och det är ett element som är väldigt mycket ivägen. Hm. Jag undrar hur man ska lösa det om man kan ha någon slags garderob som är väggupphängd eller om man helt enkelt ska plocka bort elementet... Det återstår att se. Det blir lite lättare att planera när man väl flyttat in och kan mäta och planera "på plats". Det är så himla kul att IKEA finns i Örebro, det kommer att underlätta vid inredningen av vår lägenhet! :-)

Idag tog Vide allergiprover, blir spännande att höra testresultatet.

Jag är så sjukt trött efter all stress och alla anspänningar. Det har varit så mycket tankar, stress, orosmoment och samtidigt en massa pirr och nervositet. Nu är jag inne i en slags urladdning, nu när lägenhetsköpet är klart, och ligger efter med sömnen. Skulle behöva sova ett dygn för att komma ikapp...

...Nu blir det soffan ett tag innan jag förflyttar mig till sängen...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Förstår att karusellen snurrat snabbt och att det är svårt att få energin att räcka till allt. Hoppas som du säger att ni får lite lugn nu/snart.

2010-11-18 @ 08:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0