Inför helgen

Pojkarna sover, Janne är och byter till vinterdäck på bilen och vi har precis städat köket, tv-rummet och hallen. Det är så otroligt skönt att ha halva lägenheten städad inför helgen, det inger ett härligt lugn i kroppen. Jag älskar doften av såpa och när saker ligger på sin rätta plats. Ja, jag erkänner att jag är pedantisk, men jag har fått sänka mina krav avsevärt sedan vi skaffade barn. Ett rent och fint hem är dock oerhört viktigt för mig. När Janne kommer hem ska vi dricka te, äta digestivekex med brieost (sååå gott!) och titta lite på tv innan det är dags att gå och lägga sig. Imorgon är det fredagsmys vilket för oss innebär mys i soffan framför idol, jag längtar redan! :-) Skönt att vinterdäcken snart sitter på bilen, det har snöat på många håll i kommunen utom just här inne i Ljusdal. Snart kommer snön och då är vi redo!

Nu: Robinson!


Kommentarer
Postat av: Sara

Snö ja, det har vi faktiskt här i stan, så det ligger kvar =) Inte mycket dock, men det är vitt på gräsmattan. Fina kort på pojkarna i förra inlägget =) Och vad snabbt det går, menar att Vide nu traskar för fullt, men han var ju på god väg när vi hälsade på. Hoppas att ni får en lugn å skön helg, å tack för senast föresten =) Kram!

2010-10-21 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0