Paris!

Nästa sommar åker jag och Janne iväg på en romantisk semester till Paris. Vi blir borta i en vecka och barnen kommer att bo hos min syster och hennes pojkvän under tiden. Måndagen den 18:e juli åker vi. Igår kväll bokade vi hotellet. Det kommer att bli så bra, så fantastiskt. Jag har alltid velat åka till Paris. En dröm som jag delar tillsammans med min kärlek, en dröm som vi nu ska förverkliga tillsammans. Jag längtar så jag håller på att gå sönder. Och det blir av, det blir verkligen av! Hotellet är bokat och betalt. Paris, snart kommer vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skoj!!! Tänk vad du kommer att gå å längta nu, men att längta har också sin tjusning =) London har jag haft som drömresmål, var ju där för två år sedan, men hann inte med allt, så dit skulle jag vilja igen! Kanske om nått år eller så!

2010-09-16 @ 00:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0