Roligt från Liam

-Tja, en sån här unge kan väl vara bra att ha.
Liams kommentar när han träffade Eskil tio veckor.

Jag: Liam, jag hänger upp din sänglampa nu.
Liam: Bra, den är bra att tända när fladdermössen kommer.
Liam brukar tydligen ha fladdermöss på rummet...

Jag: Oj, dörren har lossnat från gångjärnet.
Liam: Då betyder det att vi har levt klart.

Hmmm????

Jag: Liam, klä på dig nu!
Liam: Sluta tjata!
Jag: Men du hör ju inte på vad jag säger!
Liam: Men du hör inte på dig själv!

Tack älskade Liam för att du gör mig uppmärksam på hur jag låter ibland...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad tokiga de är de små. Den om att du inte lyssnar på dig själv var otroligt bra :-) hahaha.

2011-09-16 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0