Skokärlek

Mitt absolut bästa köp någonsin vad gäller skor är mina älskade skinnstövlar från Vagabond. Jag köpte dem för några år sedan och har använt dem otroligt mycket. De var inte helt billiga men ett par skinnstövlar passar verkligen till allt, både byxor och kjol/klänning, så de var värd varenda krona! Tyvärr har jag inte gett dem den omtanke som de förtjänar, men nu ska det bli ändring på det! Idag köpte jag skokräm och återfettning -även skor behöver lite kärlek då och då.




Även mina nya skor ska få lite återfettning, för skydd mot vatten. Ett par ankelboots i skinn från Ecco i kilklacksmodell. Väldigt användbara och otroligt sköna att gå i och en klack är ju inte helt fel eftersom jag är så kort. Ja, jag är faktiskt lite kär även i dessa skor. :-)





Så där ja, nu vet ni vad jag gör framför Idol ikväll. Putsar skor. :-)


PS. Vad tycker ni om min nya header? Den blev gigantisk stor, kanske blev den för stor?


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker headern blev bra! Roligt att få ett pot puri med kort å blev inte för stor! Jättesnygga skor också, båda två! Jag har väldigt svårt att hitta stövlar som passar mina för breda vader, men ankelmodeller är väldigt fina och passar det mesta också ju! Måste själv ut på höstskojakt snart tror jag allt!

2011-09-19 @ 20:27:23
Postat av: Sandra

Headern är fint tycker jag! roligt med många bilder och i min smak inte alls för stor.

2011-09-19 @ 20:39:56
Postat av: Matilda

Jag behöver verkligen köpa några höstskor, tack för påminnelsen och inspiratonen. Headern är snygg, tur du nämnde den för av någon anledning såg jag den gamla ända tills jag uppdaterade sidan... mysko

2011-09-20 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0