Stockholm!

Den 9:e december möter jag upp mamma och syrran på centralen i Stockholm för en weekend i huvudstaden. På fredagen ska vi se idolfinalen i Globen (biljetter är köpta) och på lördagen blir det shopping och god mat. På söndagen ska jag träffa min kompis Rickard innan jag åker hem till Örebro. En perfekt helg med andra ord! Tågbiljetter och hotell är bokade och jag ser verkligen fram emot en helg med mamma och syrran. Så roligt vi ska ha det!!! Och det ska bli så himla kul att träffa Rickard, det var så längesedan!

Längtar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt! Skönt att göra nått på eget håll också =) Hoppas ni får en superhelg! Är ett tag kvar innan jag kan göra det, i alla fall nån längre sväng, men sen kanske, när all amning är över kanske vi kunde hitta på nått nån helg eller så!



Roligt också att se att det händer nått på bloggen din =) Å får återigen passa på att gratta Vide, i efterskott denna gång =) Tänkte när jag såg bilderna på honom, att han såg så stor ut och var väldigt lik Liam på nått kort =)



Hoppas ni får en bra höst och slipper vara hemma å vabba så mycket =) Vi får höras! Kram!

2011-09-12 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0