Dagen efter bröllopet

Dagen efter bröllopet träffades vi och åt brunch hemma hos oss innan vännerna, en efter en, började sin resa hem. Martin var tyvärr tvungen att åka tidigt så han kunde inte vara med på brunchen, men de övriga var med. Vi hade förberett med lufttorkad skinka, breasola, olika ostar, grönsaker, frukt, ruccola, gott bröd från bageri osv osv. Det var så mysigt att duka upp en brunchbuffé och ta emot indroppande vänner. Vi fick till och med använda en av våra inläggningskivor till bordet för första gången. :-)


     
God brunchbuffé!


Jannes tur att mysa med Eskil

 
Min vackra brudbukett bestod av rosa/cremefärgade kallor och kärleksgräs. Enkelt, stilrent och sååå vackert. Den prydde vårt hem även några dagar efter att vi kommit hem från vår bröllopsresa i Paris!


Våra grannar hade lämnat en blomma på vårt utebord!

 
Bordsdekorationerna från vår festlokal var också otroligt vackra och höll sig fina länge! Vårt hem var verkligen full av blommor efter bröllopet!


Glasspojkar!


Efter att vännerna åkt hem packade vi inför bröllopsresan till Paris. Klockan fyra på morgonen nästa dag lämnade vi nämligen pojkarna med min syster och hennes pojkvän och påbörjade vår resa till Paris. Pojkarna hade en rolig vecka med "Moster och Kenneth" och vi hade en underbar vecka i Paris!

Men det får bli nästa inlägg...



Kommentarer
Postat av: Fru K.

GRATTIS! Vad kul med bröllop, å vad fina ni var! Jag brukar kika in på några bloggar när jag sitter vid datorn och har undrat om du lagt ner det helt... Men så idag såg jag alla de fiiina bilderna och de roliga nyheterna om att ni gift er. Hoppas hösten fortsätter lika bra för makarna Lund. Kram från Gällivare.

2011-09-06 @ 13:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0